You spin me right round, baby, right round.

Hej hej! Förlåt för inge uppdatering denna skolvecka. Jag har liksom varit upptagen med kompisar så jag hade ingen tid helt enkelt :D , men ja.. Nu så är jag tillbacks till bloggvärlden! För att be om ursäkt för inge uppdatering så kommer det massa med bilder. Luta er tillbacks och njut ;) !


Var med sötisen Iba efter skolan på Tisdag! :3


Det var roligt!


Och Issa vile ofc vara med på bild! <3


Jenny och Azra när vi hade Engelska ^^ .


Nora :P !


Jag och Iba :D !


Viktoria :) !


Jenny och Annica på Franskan!


När vi curlade..


Vad mobbad jag ser ut :( !


Kommentarer
Postat av: thin htwe

ok kul=):)

2010-03-13 @ 12:13:26
URL: http://jagthinahtwe.blogg.se/

Kommentera mitt inlägg här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0