You are a shooting star.

Tjena! Idag så har man varit med Iba och Jenny. Först så kom Iba hem till mig och knackade på dörren, typ klockan tio? Ja, och sen så drog vi till centrum och köpte badkläder för Måndag :D , vi ska alltså bada på måndag. Jag köpte en bikini och sen badshorts, jag och Iba ska bli tvillingar när vi badar ;) . Och sen så knackade vi på dörren hemma hos Jenny, och då så gick vi alla tre ut och fikade. Ja, och sen så var Jenny tvungen att gå och då så var jag och Iba på väg till parken och då så såg vi Ludde och Putte. De var på väg till innebandymatchen :P . Ja, så jag och Iba var på parken och lekte sen så var hon tvungen att gå hem. Det var min dag det!


Kommentarer

Kommentera mitt inlägg här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0