Va fan.. Jag trodde att man kunde lita på dig.

Tja. Idag så har det varit en halv dålig dag. Jag hatar allt drama i klassen :( , seriöst! Det känns som att vi är i någon dockusåpa eller nåt. Och typ alla tjejer vill liksom byta skola :O ! Jenny, Felicia, Amanda.. Kanske Iba.. Det är västa hemskt ju. :'( Då måste jag umgåsa med dem andra.. Det är liksom inget fel på dem men det kommer kännas så jävla tomt utan er. Suck! Förresten så är jag kär. Iba och Jenny vet vem :D . Han är bara såå söt ju. Enda höjdpunkten idag var honom.. Jaja, puss.


Jenny och jag på franskan.


På franskan.. Vi var tidiga som vanligt ;) .


Ziba på svenskan. :D


Azra! :P


Kommentarer

Kommentera mitt inlägg här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0