Snart är det påsk, vet ni väl.

Tja! Förlåt för dumma uppdateringen ;$ , kan inte fatta att Jenny har hunnit tusentalsgånger och inte jag liksom. Värsta ovanligt? :o Men ja, idag så hade vi prov på religion. Skit enkelt, juh? ;) Näh, men det var ganska enkelt. Jag bytte förresten plats med Jenny, orkade inte med en tjej som sättade framför mig. Hon hållade på att knäcka sina fingrar hela tiden och jag tål inte se det. :( Så nu sitter jag mitt i mellan Hannes och Sebbe, bakom Amanda och framför Linus. Kuligt! :P Vi hade påskbord idag! Gött. Vi fick dricka påskmusk, mums. :D Imorgon så är det sista dan tills påsklovet! Vi kommer typ se filmer hela dan imorgon ;) , värsta skönt. Och man får liksom ta med sig godis och läsk imorgon, fast jag ska inte ta med. Jag ångrade mig ;P , hehe.


Söta Jenny och fula jag. :$


Snyggish Hugo. X'D <3


Söta Iba ! ;D


Omg, hur ser jag ut egentligen? ;o


Hah, va mobbad jag är ! :D

Kommentarer
Postat av: Elin

Idag kolla vi på film och hade biltävling. Sen efter lunchen gick vi tipspromenad och vi fick godis av lärarna sen fick vi gå hem kl ett.

2010-04-01 @ 13:52:53

Kommentera mitt inlägg här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0