Skratta inte varje gång jag tappar den, tack.

Hej hej! Idag så var jag ut med Iba och Jenny. Det var jättekul! Vi träffades klockan två och då så gick vi runt lite i centrum. Ibas lille syster var med oss lite också i början! Hon är ju typ as söt! Jag kände mig som en liten barnvakt i början faktiskt ;) , haha. Aja, sen så skulle Ibas lille syrra hem.. Iba orkade inte ha med henne längre. Så vi fikade istället. Jag, Jenny och Iba alltså. Vi åt chokladbollar :) , väldigt mumsigt. Och sen så hände det mera grejer t.ex. att vi såg typ Hannes och Hugo på väg och hem och sånadära saker men jag orkar inte berätta om dem. Hoppas ni hade en bra dag också! Pöss.


Jenny och Iba.


Iba och jag !


Typ.. jag? <3


Kommentarer

Kommentera mitt inlägg här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0