Keep on walking, keep on walking.

Tja! Idag så var det en halv kul dag, faktiskt :) . Först så hade vi franska. Jag och Nathalie skulle jobba tillsammans på någon franskt familjs släktträd eller nåt. Det var lite tråkigt :( . Efter det så var det, öhm, massa med lektioner. Jaja, kuligt. Sen så var det lunch! Tacos :D ! Gud, vad gott det var! Sättade mig med Iba, Amanda, Felicia, Oscar och Hugo. Hugo tog skit mycket nachos och ost, haha. Han orkade inte äta upp hela. På lunchrasten så flummade jag och Iba runt lite! Vi åkte hiss upp och ner och så. Haha, kul ;) ! Sen så var det elevernas val och klassens timme. Roligt. Efter skolan så va jag med Iba och två killar från 6B! Gud, vad kul vi hade :D . Älskar killarna från 6B, asså.


Iba och träslöjds läraren.


Kommentarer

Kommentera mitt inlägg här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0