I can't stop thinking about tomorrow.

Tja! Dagen har liksom varit bäst bäst :D ! På eftermiddagen då så drog hela klassen till badhuset och badade! Asså, jag trodde att vi skulle ta massa med prov och sånt, fast jag trodde fel! Vi hade ju helt enkelt kul hela tiden ;) . Och i sista stunden så lekte jag och Iba med Marcus lite ;P , han tog bollen och typ simmade iväg, vi var tvungen att jaga honom. Och när vi äntligen fick tag på bollen så kastade vi den på varanns huvud! Och vet ni vad? Det värsta var att jag tappade bort min mobil, men jag hittade den precis så ja.. Jag kunde inte ta någon kort förutom nu så yeah. Men imorgon så är det Fair Play Cup det betyder ofc massa med bilder :) !


Kommentarer

Kommentera mitt inlägg här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0