En lyckad dag, helt enkelt!

Tja! Möttade upp Jenny halv fyra och då så drog vi och bowlade! Jag fick liksom 8 poäng och hon fick typ 48. Jag vet, jag är sämst på att bowla. Sen så drog vi till Stjärnhallen.. Typ tusentals gånger! Först så gick vi dit eftersom vi skulle köpa godis och choklad. Andra gången så gick vi dit eftersom vi skulle köpa köttfärssås. Hah! Tredje gången vi gick dit var för att vi skulle köpa chips och cola. Härligt, jag vet! Och vi fick då reda på att Powerade har femtonårs gräns. Va fan liksom? Vi blev ju ofc väldigt sur. Sen så drog vi hem till mig. Här så kollade vi på MTV och åt chips och drack cola. Och nu så har Jenny gått, och nu så bloggar jag. KRAM /K.


Söta Jenny!


.. Och fula jag! <3


Jenny bowlar och gör strike!


Hehe, lite suddig.


Söta Jenny när vi åt pommesfrittes! <3

Kommentarer
Postat av: Jenny

HAHAAHAHAAHAHAHA XD

Fan va ful jah e!

2010-03-03 @ 22:58:30

Kommentera mitt inlägg här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0