Det är lite tråkigt att du skriver bara "Jaha" på varje sms du skicker till mig.

Tja! Har haft en underbar dag igår. När klockan blev två så drog jag hem till Vendela! Strax efter det gick vi till bio och kollade på en film. Skojigt! Och sen när klockan blev typ åtta drog jag till lägenheten. Där så åt jag lite chokladbilar. Mumsigt. Sen så kollade jag på en ishockey match. USA mot Kanada. Kanada vann. Synd. Sen så sovde jag, och direkt när jag vaknade upp idag så började vi åka hem. Det tog tre timmar och när vi äntligen kom till Kristinehamn, så skulle vi till ICA Maxi.. Men sen på vägen dit så hörde vi på radion att taket hade rasat. Shiet, tänk om jag och mina föräldrar var inne i ICA Maxi då? Vi kunde ha liksom dött. KRAM /K.


Vendela i bion.


Vendela lekar fjortis!


Bästisar. <3

Kommentarer
Postat av: Anonym

Förlåt då.. :P Jag visste ju inte vad jag skulle skriva. /E

2010-03-01 @ 20:19:17

Kommentera mitt inlägg här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0