Du är verkligen jättesöt, vet du det?

Hej hej! Idag så var det onsdag. Ganska skönt och så! Jag har ju varit så glad hela dagen, och det har Iba med! Vi hållade på att flumma på varje lektion. Tycker synd om alla lärare bara som fick stå ut med oss! Och när vi skulle ha en tystläsning då så sättade jag mig i soffan med Iba, Felicia, Amanda och Issa. Där så hållade vi på att flumma massor och en pedagog fick typ säga till oss att vara tysta många gånger. Ja, och vi skulle även köra SKP med Hampa, fast han fick inte sitta med oss eftersom pedagogen tyckte att han skulle störa oss! Dissad Hampa? Och Hampa och Marcus hållade på att bete sig jätte konstig idag? Ja ja, och just det.. Jag glömde ju typ bort att ta bilder så jag hann bara ta en kort på Iba precis innan vi slutade. KRAM /K.


Kommentarer
Postat av: Jaaaaaaaaaaaaaaaaahw <3

sv: Haha,,Eftersom Nils kastar hårt,,så ja det gjorde ont xd

Har lust att mula ihjäl honom :D

2010-02-17 @ 16:33:26
URL: http://youread.blogg.se/

Kommentera mitt inlägg här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0