Ofta att alla bråkade om att vara med dig innan jag började?

Hej! Idag så har det varit en rätt så rolig dag i skolan, fast jag orkar faktiskt inte berätta om det. Men efter skolan så var jag med Felicia på vägen hem och jag hittade en snabbare väg att gå till mitt hus! Ja, man går igenom Felicias gård, och sen så går man över vägen, går över en bro, går rakt fram och svänger till höger och går några meter och så är man hemma liksom. Lyxigt! Och det tar max fem minuter, känns det som. När jag kom hem så tittade jag på en wannabe skräckfilm som var lite tråkigt. Jag hållade på med att messa med Issa då. Ja, och då så har man ätit lite middag också. Men nu så kommer lite bilder. KYSS /K.


Söta Azra!


Iba, fin som vanligt!


Coolingar.


Kompisar föralltid. <3

Kommentarer

Kommentera mitt inlägg här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0