Påskafton hette det, va? ;o

Kom nyss hem från ett släkt. Har skit ont i magen just nu! ;( Jag käkade för mycket påskgodis, vi fick typ varsin påskägg. (a' <3 Barnsligt, jag vet! Och det kom några påskkärringar som plingade på dörren där och jag bah öppnade dörren och såg några barn utklädda sen så stängde jag dörren direkt innan de fick säga nåt. X'D <3 Gud, vad ond. (y' Hade en rätt så rolig dag! Puss på er. ;* <3


Påskägget jag fick ! :D <3


I ägget! X'D <3


PÅSKESKUM ! ;o


Choklad ägg i själva ägget.. o.O


En liten kanin! ;)


Gott och blandat ! ;o


Tuggummi.. <3 ;*


Kommentarer
Postat av: Jenny :O <33

Jag fick oxå ett sånt Påskägg :O

Det var inte gott:(

Mamma köpte det från Stjärnhallen ;D

Glad Påsk!<3



Puss & kram //Jenny<3 xD

2010-04-03 @ 21:17:09
URL: http://jennyhalexandersson.blogg.se/

Kommentera mitt inlägg här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0