April, april, din dumma sill!

Tja! Idag så var det en rätt så rolig dag i skolan :) . Vi kollade bara på filmer hela dan och de som ville kunde ta med sig godis och läsk. Jaja, väldigt kul! Vi kollade på "Stand by me" och "Meningen med livet". Haha, hade det lite roligt i gympan idag. Vi körde någon staffet sak, våran klass mot den andra klassen! Vi vann ofc ;) , eftersom vi är 6C! Bästa klassen o.O , hehe. Idag så var det även första april, roooligt. x) Jag lurade Azra. Jag bah, "Vet du! Jag kommer få en syskon!" Och hon bah, "Nej men grattis!" Haha, LURAD. Såg att en i ettan klädde sig till en kyckling idag. Öhh.. XD Jaja, efter skolan så var jag i centrum med mamma och jag köpte MYCKET! Heh, eller rättare sagt två saker som jag visar upp sen. Puss! ;* (k' <3


Zib! (: <3


Klassen när vi kollade på film. o.O <3

Kommentarer

Kommentera mitt inlägg här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0